onsdag, februari 24, 2010

you gave me the best mixed tape I have, even all the bad songs ain't so bad

haft en bra dag med dokumentärintroduktion. såg en norsk dokumentär som en manskör i finnmark. riktigt mysig.
sedan gick jag och postade ett brev, och lånade två böcker och en roy andersson-film på biblan. ikväll ska jag för första gången ta mig an casablanca. känns som att det är dags. jag har verkligen sparat och sparat på det, men nu är det liksom oundvikligt!

har nu fem lediga dagar framför mig. vad ska jag med dem till? blir nog att försöka ta en eller två springrundor, dock såg jag på vädret att det blir fulväder igen. sedan ska jag nog bara dricka te och mysa med mina spännande böcker! och förhoppningsvis börja på lost säsong tre.

det som jag inte har orkat göra än är att panta och gå med glasflaskorna. men jag är fan inte värre än hon som lämnar kattbajs i en påse i korridoren.

peace!

Inga kommentarer: