tisdag, februari 02, 2010

I've been sleeping for forty days and yeah, I know that I'm sleeping cause this dream's too amazing

har haft ett par stormiga veckor känns det som, men helt plötsligt har jag total sinnesfrid, alla orosmoln är försvunna och jag känner mig som fluffig blåbärsmuffinsdeg som man inte vill baka med utan bara äta upp för det ser så drömskt ut. jag har massor med skolarbete och det är konstiga tecken och underliga spel hit och dit. men just nu (jag har denna vecka vaknat på rätt sida 2 dagar av 2) så känner jag mig bara så hjärtefluffande lycklig.

jag har gråtit lite över jin och sun när de ska skiljas åt vid flotten, och älskat mr darcy för att han säger så vackra saker till elizabeth. och christoffer utopar "MEN DU TYCKER JU INTE ENS OM ROMANTIK!", och jag inser att jag har blivit blödig.

har gjort en lista på spotify tillägnad helt och hållet mig själv och mitt svarta jag som älskade oth.

imorgon bär det av till oslo och ett par dagars semester, men ikväll blir det att se annie och så de två sista avsnitten av lost säsong 1.

Inga kommentarer: