måndag, februari 15, 2010

grönt ljus åt alla

jag känner mig helt lamslagen efter helgen faktiskt. bakis när det gäller vad som sades, vad som togs in. jag hade ändå vett att gå hem hyffsat tidigt. kan bara säga att jag hoppas att mina dramaqueendagar är över, för det är så fruktat onödigt. jag tror att filmen igår spädde på lite också, och jag vill inte spoila den men fan, det går inge bra för dem ju!

känner mig oduglig, då jag efter 4 dagar bara fått ned 1½ sida blaj på hemtentan. jag menar, jag brukar ändå vara ganska duktig på att skriva när jag väl sätter mig ned och gör det. men den här gången, fan vad jag behöver en kniv mot min strupe, annars lär jag slita mitt hår utav helvetiska mått på fredag. nåja, en och en halv sida är bättre än noll, som man säger.

har många storslagna planer nu som bubblar, och den rastlösa quinnan i mig är sjukt sugen på att bryta sig ut och flippa totalt. jag får koppla henne till i sommar i alla fall. annars lär jag ta ut alla mina pengar, göra ett visum till indien och dra och inte komma tillbaks förrän jag är fett less på lassi och momos (eh?). men nu är det hemtenta som gäller, och den enda resan inplanerad är upp till pite över påsk. INTE FY SKAM!

Inga kommentarer: