söndag, februari 28, 2010

K som K

har haft en apbra helg med sushi och palladiumfika, sedan sällskapsspel och grönsaksdip. och ikväll blir det fish tank på campusbio. jag har även lyckats motionera lite, men om jag ska vara ärlig så klarade jag förvånansvärt få armhävningar! vad hände med de goa unga dagarna när man klarade minst 20? jag klarade knappt fem. jag ljuger inte! fem! det här måste det bli ändring på.

har läst i min skräckbok också, kan inte läsa på kvällarna för då måste jag sova med lampan tänd. fan, ajvide lindqvist is the master of skräck.
nu är asfalten framme här, det har smält rejält mycket. såg på vädret (yr.no) att det skulle bli finfint väder till veckan! det gillas. kanske man snörar på sig dojorna och kutar en vända! halleluja!


en karl av rang (wiljegårdh har skadat mig for life!) på moppe/apa/krokodiltur i malaysia.

Inga kommentarer: