tisdag, februari 09, 2010

don't count the days, make the days count

jag är fortfarande i någon sorts halvsömn av ångest. fast egentligen är det inte ångest, det är mer tristess tror jag. jag börjar låta som bergman. snart känner jag väl demonerna komma över mig också. så jag gick och köpte mig en biljett till en sittning. det kan ju inte skada, i alla fall. eller, vad fan vet jag.
jag vill inte hata vintern. jag gör egentligen inte det. fast just nu är det motigt. jag vill ha lite sol, lite känsla, lite fart, lite pang, och lite havreflarn.

det är inte lätt när det är svårt. men jag är inte deprimerad än, oh nej, jag ska först försöka skaffa mig någon sorts hobby. sedan kan det få gå utför. (men innan det går utför ska jag se lost säsong två.)

Nina Hemmingsson kan sina saker hon

1 kommentar:

evelina sa...

hej, fint att du gav dig till känna!! oddsen för det kan inte vara särskilt höga. jag önskar att jag också kunde säga att jag fått tavlan av en mormor, men jag hittade den på loppis och kände ömhet för den. nu pryder den vår hylla fint tycker jag.

och ja, nina kan sina grejor hon!