måndag, april 19, 2010

då säger jag till mig själv på SKARPEN!

Idag skulle jag ha läst ut Män som hatar kvinnor, men jag har fortfarande 200 svidande sidor kvar. Och ja, jag har läst den förut, men nu ska jag ju liksom jämföra ganska ingående om våld. Jag hade bara tänkt lova en massa saker här på bloggen, så att jag har det gjort.
  • Jag ska inte tänka att jag kan lämna in det sent några dagar, att det göööör ingenting, det gör det!
  • Jag ska vara en duktig jävla student. Jag ska sitta på biblan varje dag och hitta relevanta artiklar, och jag ska banne mig skriva.
  • Inget uppskjutande, inget "Jag gör det bara liiiite senare!". Visst, jag får ta pauser, men inga jävla 5-timmarspauser.
Så, det kan ju vara en bra början i alla fall. För det är inte bara uppsats som ska in i veckan, vi ska även klippa vår film. Tack , så fruktansvärt mycket för att ni har lagt allting på samma två veckor. Känns helt underbart! NOT.

Jag har en bekännelse att göra också, jag är helt besatt av realityshowen The Hills på MTV. Har du råkat kissa ned dig in public, tyckte du att det var pinsamt? Att älska The Hills är mer pinsamt. Men det gör jag! Så, i vanlig ordning snöar jag in på serier preciiiiis när jag har som mest att göra. För jag har redan städat. Snacka om att vara den om inte kan ta sig i kragen. Lycka mig till!

1 kommentar:

Anonym sa...

imorron gillar jag ditt inlägg:)^^kram elin