måndag, april 26, 2010

my boy makes coffins with hammers and nails

det börjar närma sig slutet på mitt första skolår på universitetet. 9 månader i växjö. det har hittills varit ett underbart förhållande. jag och växjö har haft en del rejält bra stunder tillsammans. hade vi varit nog naiva hade vi haft ett kärleksbarn by now. men jag vet ju hur jag är. rastlös, med stort R.

idag blev vår älskade dokumentärbaby klar, och jag kan säga att den ligger över mina förväntningar, så vi får väl se hur den mottages av publikum på onsdag. nu ska jag bara klara av denna vecka, och sedan börjar - damdamdam - b-uppsatsen på måndag! om jag nu har några läsare, kan jag inte få förslag på vad jag ska skriva om? b-uppsats i filmvetenskap. better be good.

medium + that 70's ikväll, jag älskar måndagskvällar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Actionhjältar: är de verkligen så hårda?
En studie i baksidan av kapow och kablam.