fredag, april 23, 2010

män som hatar kvinnor som hatar mig som äntligen är klar med uppgft 2 och kan pusta ut

det tar ett tag innan jag har släppt att jag verkligen mailat iväg min uppsats. jag kan aldrig se mig själv verkligen slutföra en uppsats, och sitter ändå alltid på inlämninsdagen med fullt antal sidor. det är med förvåning och lättnad jag mailar in mitt arbete.

så nu är jag så spänd att jag bara ska slänga mig i soffan och titta på the city (ja, det är en spin off på the hills, och nästa blir väl laguna beach. jag ska inte ge mig förrän jag är lägst!). imorgon blir det lördagsfest, för det tycker jag banne mig att jag förjänar efter denna vecka. och jag ska inte tänka en enda sekund på nästa veckas bravader.

ha en jävligt bra fredag!

och här kommer dagens tips:

Inga kommentarer: