onsdag, maj 19, 2010

grrrrrrr

vaknade idag av att en tjej ringde mig från skyddat nummer. "hej, det här är bladibla från swedbank, försökte du just köpa något på internet för 8500 kr?", jag harklade mig och lyckades att inte säga att jag fortfarande låg och sov (och inte har för vana för att köpa saker kl tio på morgonen, speciellt inte slösa åtta tusen fem hundra spänn). känns som att såna som jobbar på bank ser ned på såna som sover. jag sa att det försökte jag absolut inte göra. sedan delade hon med sig att någon tidigare på morgonen försökt köpa för 4500:- och gjort ett köp som gått igenom på ca 500 spänn, med mitt visakort då. jahapp.
jag visste inte att min skyddande ängel jobbade på swedbank. men tur var väl det.

nu måste jag dock pallra mig in till stan och ta ut pengar på banken, eftersom mitt kort är spärrat. och hämta min cykel. ork it. nu vill jag ju bara skriva på uppsatsen! men jag antar att handla mat går lite före. min kyl är absolut tom.

Inga kommentarer: