torsdag, maj 20, 2010

jaaaaa, äntligen är sommaren hääär!

åh ja! äntligen är sommaren här! årstiden som vi väntar på ända från december tills den verkligen kommer. åh äntligen så får vi ha ångest för våra för tjocka/för smala vita lår/! äntligen får vi må dåligt över hur vi ser ut i shorts/binkini/klänningar och kolla oss bekymrade i spegeln på våra för små/för stora bröst och för putande/för platt rumpa! äntligen är vi för korta/långa/tjocka/smala/håriga för badsäsongen! äntligen beach 2010 som man tjatar om så innerligt! äntligen är ölandets årstid här med den ständiga sommarfyllan!

åh, jag som längtat till sommaren, då jag skulle få bre ut min vita kropp på en filt och visa upp mig i bikini. äntligen ska jag tävla med alla andra jävlar om vem som är brunast (men ne-heej du är inte brun du är ju bara röd, äntligen!). äntligen ska vi "passa på", och aldrig klaga på värmen/solen. äntligen känna pressen av rakade ben och armhålor.

fuck you, beach 2010. och fuck att raka mina ben. så roligt ska vi inte ha det!

Inga kommentarer: