onsdag, maj 05, 2010

packa pappas kappsäck

idag har jag packat. jag vet inte hur länge jag blir borta riktigt, så det är väl lika bra att slänga ned allt möjligt. får nog ta med mig buppsatsgrejor också, och datorn. maj. vilket aprilväder vi har.
jag ska vara helt ärlig. jag blir inte så jäkla bummed om jag inte får jobbet. jag är inte pank, jag klarar mig. om jag inte får jobbet så kommer jag ändå ha en jävligt bra sommar, som det ser ut som nu. (kanske tillochmed bättre.)
så! det tog pressen av också, då blir det lite lättare.

fan vad glad man blir av handskrivna brev! ja i säj då he!

5 kommentarer:

JL sa...

Nu har det gått två dagar så det börjar bli dags igen!!

alexandra lundgren sa...

ahmen jag har ju jobbat häcken av mig. lungen ne där jl.

JL sa...

Jobb? Skulle det vara en ursäkt? Sämsta jag någonsin hört!

alexandra lundgren sa...

ah meh, ingen dator på 3 dagar, ok?

JL sa...

Hmm... bättre ursäkt men trots allt inte helt godkänd. Du kunde ha skickat ett brev med ett blogginlägg till någon vänlig själ som sedan publicerat det på bloggen. Det finns alltid en väg!