söndag, maj 23, 2010

yey for sunday

jag vet vilken dag det är, men hade jag inte vetat bättre så hade jag inte vetat alls. alla dagar ser exakt likadana ut. jag ställer klockan på 9 men stiger upp vid elva. sedan har jag lite dåligt samvete en stund och bäddar ihop soffan. efter det käkar jag frunch och ser lite disneyfilmer på youtube och kanske hinner med en prommis om vädret bjuder. när klockan börjar närma sig tre känner jag peppen för att skriva och sätter igång med b-uppsatsen. jag är nu uppe i 8 sidor brödtext. sedan skriver jag så länge jag känner flowet och så middag och så lite teveserier och så sova.

två saker: 1. jag funderar på att rensa min garderob på allt jag har och börja om från scratch. bra idé?
2. kan inte alla bara börja blogga/uppdatera sina bloggar? är det så mycket att begära? mitt enda umgänge är ju numer datorn.

Inga kommentarer: