torsdag, maj 05, 2011

4 - matn

som sagt innan; jag älskar frukost. jag skulle kunna äta frukost alla mål mat om dagen.
jag håller just nu på att försöka käka upp det jag har i skafferiet, och till middag blir det något med gröna linser. började även dagen med att nästan rensa boveteflingorna. med att göra gröt. ingen ny favorit kan jag meddela. imorgon blir det dock manna. mmmmmmm.

det här med mat för övrigt, jag trodde jag var en sån himla allätare. att jag inte var så kräsen, jag menar, jag tyckte som att jag åt det mesta. men sen kommer det som fram i små doser, att fallet icket är så. jag är inte kräsen! jag äter typ allt! bara det inte är kassler. eller kokt skinka. eller egentligen skinka speciellt. rökt går bra. nej, jag är rätt kräsen när det gäller kött allmänt. men sen äter jag allt. eller, jag är rätt petig när det gäller kyckling också, jag gillar bara filéerna. jag hatar allmänt för stora kycklingbitar. och jag gillar inte löskokta ägg, gulan ska vara jävlat smulig. och sådär håller det på! det finns massor med mat jag inte gillar! det trodde jag inte om mig själv.

(läs fler ur 30-dagarslistan)

Inga kommentarer: