tisdag, januari 05, 2010

baby, your time is running out

this time baby, I'll be bulletproof.



okej, fet tentaångest, ändå sitter jag inte alls där jag borde. jag borde läsa om genus och media. men det gör jag inte. jag lyssnar på la roux och kollar på sista minuten-resor till indien. är jag störd? jag drömde att jag skulle åka till brasilien till clara och vara där i ett år. fatta besvikelsen när jag vaknade och insåg att dit skulle jag ju inte.

nu önskar jag mig en klar hemtenta och så att få vara till växjö till min lägenhet och SÅSA. jag ska såsa i flera dagar i sträck! jag ska göra ÅSSIT! typ handla, baka och ta promenader på sin höjd.

nu är det -16,8 grader i piteå, och jag och majken har gått på promenad och druckit julkaffe hos elin. på lördag är det sista kvällen med gänget kan man väl säga. spelning med the bole och husfest. älsk det! som på den gamla goda tiden. jag har även nostalgiat på hög nivå och kollat på gumping, mongoroyd och morgonshowen. känns som att det var 100 år sedan. det kanske det var?
äh, nu ska jag ta mig ur kaffestinnet och försöka skriva några rader. plus käka lite chili-sin-carne som det heter. önska mig lycka till!

Inga kommentarer: