fredag, januari 15, 2010

to be alone with you

äntligen tillbaks i växjö trots en skitresa ned på 26 timmar. kan det bli värre? do not think so.
har dragit på mig en förkylning med tillhörande feber också, och imorgon är det ju fest (jaaa! växjö-campus-sivans-fest!!!). så ikväll ska jag dra på mig tjocksockar, sätta mig i soffan under täcken och dricka te. jag ska även unna mig rostat bröd med marmelad! är pepp. är också fruktat pepp inför orientdressing på falafel! det ni!

känner mig förundrandsvärt fridfull. det känns som att jag har förlåtit mig själv för 2008. är det så att fröken lundgren (som lulejens skulle ha sagt), kanske, har börjat gå framåt? hade smått panik när jag var hemma i pite, över hösten som kommer. men nu känns det som att det är helt rätt. helt och hållet rätt håll.

har också fallit in i någon sorts reprisperiod med sufjan stevens, and I love it!

Inga kommentarer: