fredag, januari 08, 2010

länge leve hemtentan

har nu bara två sidor kvar att skriva och har skrivit hela eftermiddagen, känner mig faktiskt duktig trots att jag lyckades sova 14 timmar. FJORTON TIMMAR! hur sjukt var inte det? detta är det absoluta beviset på att jag inte är en morgonmänniska. jag lyckades vända på dygnet och somnade 22 på onsdagskvällen för att sedan vakna (OCH stiga upp!) halv sju igår morse. och då var jag såååå duktig och somnade halv tolv igårnatt. jag skyller dock på mamma min för att vara boven i detta fjortissömnsdrama; hon skulle väcka mig halv nio. detta struntade hon i. hon tänkte i sitt stilla mammasinne: "nej jag låter henne sova ett tag till". vilket ju i sig var en snäll tanke, men för mig var det helvetet. jag som precis vänt tillbaks på dygnet! förbannat och åter förbannat.

nu ska jag försöka skriva klart denna sista uppgift ikväll, sedan åka iväg och hänga med annelie som åter är i pite. imorgon blir det lite finslipning på tentan och sedan spelning på skogsgården med the bole! och nu är det bara några dagar kvar till avfärd till växjö, och jag har redan bokat 2010's första utlandsresa! den fjärde feb gittar jag till oslo och hänger lite med denne snygge karlakarl;



nej, haha, jag skoja! mer rätt: jag ska hänga med denne snygge karlakarl:

Inga kommentarer: