söndag, januari 10, 2010

kunde inte hålla mig

Här kommer ändå 2009!

Januari: Jag drog till Indien och levde loppan!

Februari: Fortsatte resan i Indien med min kumpan Clara.

Mars: Fick lära känna Leonard Franzén, en trevlig kille. Firade Holi.

April: Tårögt farväl i Delhi, och hemresa. Roadtrippade med Jocke för att hälsa på Elin i vackra Storulvån.


Maj: Reste till Oslo för att hänga med Jonny och fick se stå-upp-komiker.

Juni: Jobbade för brinnande livet på Frasses, och firade midsommar i oh så vackra Piteå.

Juli: Arvikafestivalen med Indiengänget, umgicks med en pirat och PDOL:ade såklart!


Augusti: Tog mitt pick och pack och flyttade till Växjö för att bli student.

September: Levde studentliv, dansade på Sivans och Stallarna som om vi fick betalt.

Oktober: Åkte en sväng till Norrland för att skriva hemtenta och umgås med nära och kära.

November: Färgade håret i någon sorts höstdepression. Men he vart bra!

December: Snön kom till Stallvägen och jag var supernöjd. Åkte upp till Pite för att fira jul och nyår med bästlirarna och familjen. Juldagen lekte, erfarade 35 grader minus och hade en skön omän hemtentaig semester.



På onsdag ses vi VÄXJÖ!

Inga kommentarer: