söndag, januari 03, 2010

2009 i ett nötskal

som vanligt så brukar jag ju utvärdera året och jag hade tänkt att typ halvskippa det. eller i alla fall dra hemskt kort.
2009 var året då jag tänkte på mig själv, och mig själv endast.
och det tänker jag varken ångra eller be om ursäkt för.
jag krossade andra och jag byggde upp mig själv.
jag gjorde mitt livs resa och var sjukt lycklig.
jag hade en cepebra sommar och önskade att jag inte skulle tappa vänner som jag tappade.
jag sade hejdå, jag flyttade till växjö för att starta något nytt återigen. det ångrar jag heller inte.
jag har haft en genomsnittligt bra år. så fruktansvärt mycket bättre än 2008.

och det kan bara bli bättre, eller hur? plus att jag i år har ett nyårslöfte att hålla. men som sagt, det som finns i blodet...

Inga kommentarer: