måndag, januari 18, 2010

vem vet mest?

har haft en trevlig reunionshelg, trots wiljegårdhs flytt till hufvudstaden såklart (det finns inga män, det finns bara en man!), och christoffer finns numer två trappor ned! idag har det snöat, och trots lite I am Jack's Insomnia igår, så har jag haft en bra kväll. vem kan motstå frågesporter och lite band of brothers?
kom till föreläsning idag och fick en liten chock. eller, två. 1: vi var massor med folk! 2: typ hälften var utbytesstudenter, och lektionerna är på engelska!

idag saknar jag frukost på lamuella nå så gudförbannat. aaah, jag skulle kunna ge min vänstra hand för mediterranian (hur fan stavas det?) breakfast och chai. fuck. har insett att om jag ska kunna överleva i sommar så kan jag inte resa så långt bort nu i vinter. man vet ju aldrig vart man hamnar. fuck igen.

nu går ögonen i kors för att jag är så trött, ska dricka lite c-vitamin och äta en ostmacka, sen är det marsch i säng!

Inga kommentarer: