torsdag, januari 28, 2010

idag skulle jag ha läst ut en riktig våldtäktsman, men jag blev så arg

har hittat en gb-glasslåda med kakor från disneykvällen, i min frys. det är tomas kakor egentligen, men han vägrade att ta med sig dem hem. jag har redan ätit två. fan! jag som var så duktig. jag gick till ica och köpte ett stort lass med grönsaker. idag lagade jag chili-sin-carne och fick till typ 6 matlådor. vad sägs om det?

imorgon börjar en vit helg, som kommer att starta igång kl 10.15 med föreläsning, sedan blir det traditionsenlig lunch på tufvan, fortsatt föreläsning, grupparbete på biblan och så lite sushi innan jag förmodligen drar mig tillbaka. lördag blir en kulturnatt i växjö, och så mer grupparbete söndag plus tvätta kläder. puh. sedan är det full nedförsbacke fram till onsdag kl 13. weeey!



p.s. har idag fixat mig från cyndi lauper till absolut blond. danke!

Inga kommentarer: