tisdag, december 08, 2009

bygg något vackert, eller krossa allt

en ledig dag som sovs bort på grund om underliga nattbeteenden. sprang ungefär 0,5 km på grund av konstig smärta. lagade svingod mat till mig själv, och är stolt. jag har kylen full med ischoklad som jag borde ge bort, för jag äter av den hela tiden!

har tänkt tanken "why bother?" ett antal gånger idag. känner mig mer och mer förvirrad i den här jävla karusellen vi så glatt kallar livet. livet är det som händer medan vi gör upp andra planer, var det så? fuck. och jag saknar snön, on top of everything.

hader två saker i min brevlåda idag. ett paket med min svinbilliga mp3-spelare i (eftersom min andra gett upp och lämnat mig i sorg) och en teliaräkning. snacka om ironi? min teliaräkning som borde kommit för en månad sen, kom idag. samtidigt som jag köpt en mp3 som jag tyckte att jag äntligen kunde unna mig. ibland vill man bara smälla till sig själv i pannan. vilket jag självklart gjorde.

kent är fortfarande kungar i mitt land, och idag kan jag bara quota: "När ska jag lära mig att ingen är hel? Att allting är mer eller mindre trasigt."

1 kommentar:

amanda lundgren sa...

I mitt land är det just nu Gustav Vasa som är Kung. Eller nej förresten, hans äldste son Erik XIV. Jag vill också äta ischoklad och sova bort lediga dagar. Suck.