onsdag, december 16, 2009

om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

lyssnar på gamle gode håkan hellström och längtar till i sommar. hur det än blir så kommer jag få se kent. kan inte riktigt förstå hur pdol har fått dem att spela där, men ah, underbart är det, och tack och bock till pdol.

åker upp imorgon, och det känns skönt. fast nu har det ju snöat så fruktansvärt mycket här, så snön saknar jag inte längre. nu är jag så glad och nöjd!
hoppas bara att det ska gå vägen med all packning som jag ska ha med mig och snö på spåren och sånt. man vet ju hur det blir i södra sverige. "snökaos". man tackar.

såg "livet är underbart" igår, och fan vad den är bra. såg även hiroshima, mon amour. fan, konstfilm är allt bra konstigt. det är verkligen som de säger, man kliar sig på hakan i eftertexterna och undrar vad fan det var som egentligen hände.

nu peppar jag inför tjejmiddag på lördag, ska bli så jävla roligt att se er! åh, vad jag längtar nu!

Inga kommentarer: