lördag, december 12, 2009

huvudet i sanden

sov tolv timmar i natt, och var tvungen att gå av mig lite ilska och trötthet, så det blev en sväng runt växjösjön. skönt! fan vad man möter ett register av människor. gravida, gamla, människor med hund, duktiga jävlar som springer, konstiga jävla i jeans, och så vidare.

såg en tv-film igår som heter the day after (1983), som handlar om usa och att det blir attackerade med kärnkraftsbomber (eller vafan heter det?). jag vet, det var väl en ganska lam film som blev hyffsat tröttsam sådär efter en och en halv timme, men jag var ändå ganska skärrad efter jag sett den! helt ärligt, hade en obehaglig känsla när jag gick hem från skolan och det kliade liksom i kroppen. hu! sedan visade christoffer en scen från terminator 2 (som jag inte sett), och den var fan äcklig också (omän kanske lite kryddad). så det spädde liksom på min nuclearrädsla.

ikväll blir det hiroshima, mon amour och dogville. enjoy eran festlördag!

Inga kommentarer: