tisdag, december 01, 2009

tisdag fast söndag

igår firade vi att vi blivit av med tentan med att åka till ikea och vinkväll hos mig.
en måndag! det var sjukt trevligt. en sån dag som igår är jag så jävla glad att jag är här, och ingen annanstans.
idag dock har inget riktigt gått min väg. jag drömde cepedrömmar om saker som jag inte alls vill tänka på, och hela dagen har jag ägnat åt att tänka på de sakerna som absolut inte förtjänar en enda vrå av min skalle. blir ap-förbannad på sånt. sedan tog jag ut min ilska på toalettdörren, vilket var sjukt dumt eftersom jag var tvungen att ringa och felanmäla den, för nu går den inte att stänga. anger-management-kurs någon?

operation "få mig att somna på kvällarna" har startat, och jag tror att botemedlet är träning. så jag kutade ett varv runt trummensjön. ikväll ska jag ha pysselterapi i mitt förråd, förmodligen bli bjuden på mat och få lite gripsrud-läsning gjord.

Inga kommentarer: