fredag, december 11, 2009

obivious? nej, thinner.

och där faller ännu ett år
sönder till små minnen
all dagar blir igår
varför väntar du här på ingen speciell, ingen särskild?
hur länge ska du stanna kvar ikväll?
och där faller ännu en tår
rinner nedför kinden

jag ska kasta allt när jag går
fräta bort allting med thinner
speciellt sånt man aldrig får glömma

jag ska stanna kvar länge ikväll
och där faller ännu ett år
spricker upp och försvinner
men av dagarna som går
ska jag fylla varje timme
speciell och alldeles särskild
ska jag vara innan det blir kväll igen

1 kommentar:

sofie sa...

sv: menåh vilken fin "kentig" blogg du har! vet du vad alex, du snackar ihop dig med soppan nere hos er, så sköter jag snacket på hemmaplan, så att hon också blir sugen så åker vi dit och bygger det finaste campet ever!

(jag förstod inte din kommentarsfunktion men men, http://sofiewidh.blogg.se/)