söndag, december 13, 2009

det snöade på riktigt

somnade hyffsat sent igår efter ett sex and the city-maraton. hade ställt klockan på 7 så att jag skulle få se luciatåget på tv. vaknade dock 6:45 av en hemsk, hemsk dröm. jag drömde att jag, malin och jens var i indien och var på väg hem från en utekväll. vi går arm i arm alla tre (skitfånigt!) och jag vänder mig om, då ser jag att en jävla indier riktar en pistol mot oss. jag försöker vända mig om, skrika och varna, men det kommer inte ut ett ljud. sedan vaknar jag då. och det är en kvart kvar till lucia på tv. så jag somnar om, och vaknar fem i åtta. jag får alltså se när luciatåget går UT ur kyrkan. jävla morgontrötta typ.

sedan somnade jag om, och drömde att jag var på festival och träffade plommonet. det var mysigt! vi fick en massa kött och en jättestor fisk som vi lagade till i mormors kök. ibland drömmer man bara en jävla massa skit.
idag har jag varit lycklig, lycklig, lycklig för att det har snöat här! det virvlade som bara den. så fint! ikväll blir det luciafirande här i form av disneykväll! jag är pepp!

Inga kommentarer: